Ovo su najvažniji bankarski poslovi

Bankarsko poslovanje je sastavni deo života svake punoletne osobe. Ono pomaže da koristimo naše finansije, dobijamo dodatna sredstva pod povoljnim uslovima, ali sve banke online nude i pružanje potpuno drugačijih usluga koje su se razvile zahvaljujući brzom internetu.

U našoj zemlji posluje na desetine poslovnih banaka tako da je konkurencija velika. Trude se da pronađu što više načina za promociju i privlačenje klijenata. 

Internet poslovanje je jedan od najnovijih sistema za saradnju sa klijentima. Otvaraju se različite opcije, a IT sektor se trudi da budu prilagođene i da se lako koriste od strane svakog klijenta.

Saznajte sve o savremenom bankarskom poslovanju u našoj zemlji u daljem nastavku teksta. Nastavite sa čitanjem…

Platni promet 

Jedan od osnovnih poslova svake banke jeste platni promet u ime svojih klijenata, građana i privrednih lica. Svaki pojedinac mora da ima otvoren račun kod banke, za tu uslugu plaća mesečno održavanje, a za uzvrat dobija dodatne opcije koje nudi banka: kreditne kartice, kartice za bankomat, posebne načine obaveštenja o računu

Klijentima su radnici banke na raspolaganju svaki dan tokom radnog vremena, mogu se pozivati telefonom, ali i ličnim dolaskom u banku i završavanje svih poslova kod šalterskih službenika.

Danas se svaki priliv i odliv sredstava obavlja preko banke, a one se trude da stvore najbolje uslove da što više klijenata ima račun upravo kod njih. Lokacija, ljubaznost službenika, efikasnost i cene usluga su glavne stavke koje su klijentima važne pa ih i banke koriste z promociju.

Kreditiranje klijenata- od gotovinskih do kredita za stan

Svaka banka daje kratkoročne i dugoročne kredite svojim klijentima pa je i ovo dobar način za privlačenje novih klijenata. Kratkoročni krediti su su pretežno gotovinski krediti, dok u dugoročni kredit spada kredit za stan.

Krediti mogu biti i namenski, sa povoljnim uslovima u nekim segmentima otplate. Zbog toga većina osoba najčešće menja banku ili otvara dodatni račun jer na nekom mestu postoje bolji kreditni uslovi.

Gotovinski krediti su uvek po pravilu skuplji, a namenski jeftiniji pa i zato klijent često traži pomoć kreditnog referenta savet za najbolji način za kreditiranje.

Šta sve banke online završavaju?

Banke online obavljaju brojne poslove: od konsultacija sa klijentima, platnog prometa pa do obrade i regulisanja kredita.

To znači da klijent više ne mora da ide u banku i podnosi zahteve niti da prikuplja dokumenta jer to sada banka radi online. Online se aplicira za kredit, online se dostavlja dokumentacija i online potpisuje ugovor.

E-banking usluga dozvoljava klijentima da imaju pristup svom računu sa bilo kog mesta, u bilo koje vreme. Potreban je samo računar i pristup internetu da bi se unela šifra i korisničko ime. Stanje sredstava se prati u realnom vremenu, online daju nalozi za transfer novca i registruju uplate tako da je to ogromno poboljšanje klasičnih bankarskih usluga.

M-banking je aplikacija banke online koja se instalira na telefonu i još lakše dozvoljava pristup svim uslugama platnog prometa, ali i pristup drugim bankarskim uslugama i ponudama koje se nude.Ovo su tri najvažnije opcije koje poslovne banke nude svojim klijentima. Online bankarstvo uzima primat i koristi se u svim sferama poslovanja, a potencijal za njegov razvoj stalno raste. Informacione tehnologije se razvijaju pa će i broj usluga koje nudi biti i sve veći.